Joao is the only visible worker in the locksmithery Keys Morais. He is also the son of the owner and he allows himself to go out to listen to the immaterial breath of his heart by depersonalising room after room in the machine of love. Marta de la Coline is a student of Fine art she has an unusual command. The key which Joao copies for her opens more than one door.