Maxime has everything to be happy: the manager of flourishing upmarket car dealership, he's married to a delightful young woman and lives in a comfortable villa. But it all goes awry the day that Simon, his associate, is murdered by a gang of criminals. Now answerable to the gang, Maxime looks to his brothers, used to dealing with such situations, for help.