Hannah and Violetta form a highly unusual couple: an elusive mother and a young girl searching for maternal love, a fanciful artist and a model in spite of herself.
When Hannah asks her daughter if she wants to be her model, everything in Violetta's life is turned upside down. Until that moment, she had been living with her sweet grandmother.