The Larzac today, with its rough and tough inhabitants, its magnificent landscapes, and its sheep. A subjective portrait of a unique place, strongly marked by the struggles of the 1970s, a land taken over by the army, where farmers of old and newcomers continue to fight for sound farming methods and a better world.