Based on the classic novel "Candide" by Voltaire, but set in the World War II era. In this story, Candide, a young Westphalian born in the castle of Thunder-ten-tronckh, is driven out of the castle, and joins his tutor Pangloss and his girlfriend Cunégonde to find another world with no Bulgars, Avars, or Jews.