The over-all effect is altogether too vacant, except for the memory of several delightful episodes that represent M. Guitry at his very best. One of these comes when the philanderer is sent to an insane asylum as a resuit of the shock of his killing the husband. There is an absolutely delicious scene between the head of the hospital and the philanderer as they discuss the antics of the various inmates sitting around the dinner table.