July 1917. Alsace is still in German hands. In their trench in the mountains, Camille and Andre are the only two who've escaped. They wait for reinforcements. Roger, then Lasso joins them. They, too, lost their way after an ambush. They'll all try to join the French lines and, after several fights, encounter a disabled soldier behaving strangely, a prisoner of a weird situation.