Paris, December 31, 2007. Arthur, his friend Clément and Clément's sister Constance, go to a fancy-dress party. Arthur is hoping to declare his love to Constance, but his plans are thwarted by the unexpected arrival of a shady suitor. Arthur and Clément find themselves obliged to draw swords against this aggressive guy.