In Sanaa, Yemen, Malaak sits in his room listening to the muffled noises in the street, the promises of the world outside. On the other side of his window is the life he dreams of living, somewhere on the way to Canada. A serious illness that takes him to Cairo will turn all his plans upside down and reinstate his place in the world.