Zoé has no contact with her mother since a violent quarrel opposed them. She remained close to her father and this evening dines with him. In his desire to restore the family harmony, he betrays awkwardly the trust of Zoé and she leaves. She roams all night long in Paris and finishes, calmed, to fall asleep in a park. At dawn, a surprise waits for her.