Catilina, the son of a former career soldier, now the owner of a supermarket, decides to pretend he's the boss to win over Marcus, a young employee who has just started working there. But Marcus's apparent naivety will reveal a manipulative ambition that will humiliate Catilina and push him to parricide to save his honor in the eyes of the supermarket staff.