David's father is on his deathbed in hospital. David refuses to see the elderly man. To forget him, he gets in behind the wheel of his customized hotrod painted green. He gets together with a gang of kids as crazy about tuning as he is. In the fast lane, David competes against one of the kids in a wild race. He drives dangerously at top speed on this road that will lead him straight to his father.