The more the little girl walked, the more she became lost and entered ever deeper into the forest. Then, she suddenly noticed some thick smoke wafting up ahead. She walked in its direction, in the hope of finding help. Thus Irina crossed paths with a little, golden-haired boy called Malik, along with his family with whom she found refuge.