In Camargue, in the South of France. Crin Blanc is a magnificent head stallion of a free herd of horses, to proud to allow people tame him. Keeping his wild character, he was able to be tamed only by Folco, a young fisherman. A surprising friendship is going to bind the little boy to the beautiful wild horse. Together they will set out to conquer freedom which the people refuse them.