Leila, a strange young woman, determined to reach the Refuge of the Great Migou, hires the services of Maxime Parvet, a young, high mountain guide. She refuses all conversation and physical contact, totally obsessed with the refuge and its operator, Maxime's cousin. High up in the mountains, the past reveals its darkest secrets.