Arthur is twenty years old. He leads an aimless existence between parties, drugs and casual jobs. One evening, he meets Laura, the girlfriend of a dangerous dealer. They kiss each other. Starts then for Laura and Arthur a secret idyll, where their passion looks for itself and asserts itself. One night, to live their love completely, they decide to steal Antoine. The consequences will be terrible.