Summer 2006, Italy. Giacomo finishes his seminarian studies. He must soon be ordained by a priest. But, during these blistering summer days, he questions his commitment. While he walks along roads in search of encounters that will broaden his understanding of people, the entire country vibrates to the rhythm of the football World Cup.