Louis and Marco are in love. They hold hands when out together. One night, they are tear-gassed in a deserted street. They'd just celebrated their first year together and had offered each other an engagement ring. Louis and Marco no longer hold hands. When they're now outside their home, they wear a ring that unites them when they're apart, a ring that has become the symbol of a love that someone tried to destroy and that is now kept secret.