Camille and Hervé are on their way to a chic dinner one Friday night. Naturally, they're late. Camille is driving, focused, on the lookout for a parking spot. Nothing doing, despite Hervé's eagle eye. The couple provoke and challenge each other, settle old scores, ready to sell their souls if they could manage to reach safe harbor.