Paris 2064. In a world where wide open spaces are just a distant memory, Henri and Jean amble about in the middle of a crowd, looking for a place to live. Carried by the human tide, they manage to unearth four square meters in an old building. By chance, they discover, behind one of the walls, a large, hidden room, a relic of the past.