Emma, a mysterious young woman, slowly realizes she possesses a strange power: her lovers disappear at her touch.
François, an astronaut specializing in the study of black holes, encounters Emma in an airport. He instantly falls in love with this beautiful and fascinating young woman. A romantic idyll takes shape between the two young lovers. But, after a few days, François disappears without a trace.