Domino has only a wooden statuette, a typical piece of African art, to show for his trip. Arriving in Paris, Domino phones the famous Heller galleries to try to sell his statuette. He gets Heller’s wife, who uses him to deflect the suspicions of her jealous husband: she had an affair before their marriage. Domino gets carried away and persuades the young woman to go away with him.