In three successive marriages, Loys Erland had three very different sons. Marcel is a banker, Charles, a sportsman, and Pierre, a composer. The three meet the lovely Huguette and each courts her. Charles seems the favorite, but in the end Huguette rejects him. The three brothers end up closer to one another and more mutually trustworthy.