Élise is twenty years old and begins dressmaking and alteration work in a small dressmaking studio. Élise clings on to this job, for it can assure her stability and a future. One evening, an encounter with Laurie, the son of a hire-wire walker, and his wire, will change Élise's life, causing her to experience strange dreams about falling.