Maurice loves Juliet and Michael loves Lily. Romance blossoms on the hill. They are workers, artisans, and Lily has a real talent as a singer. But Claude's arrival brings trouble to their relationships. Maurice, jealous, approaches Lily. Singing in the streets, Lily quickly becomes a cabaret star.