Beirut in summer. Toufic, a young Lebanese man drifts through the night. Between his family, friends and loves, he tries to live life to its fullest, having fun, loving. Each second is vital. But he discovers that living normally, in this country, is a luxury beyond his means. Fifteen years after the war has ended, volcanoes still smoulder at the corner of each street, a layer of gas ready to explode. This night in Toufic's life will be a journey of initiation and a decisive moment.