The junkies are going crazy. There's a shortage of H in Paris. Once again, the dealers are starving the junkies in order to hike prices. The drug traffic is in the hands of three of four gangs who make their own laws. Inspector Rigault has two cards up his sleeve to beat them. One is Inspector Falco, a fascist and racist who believes in using brute force. The other is Inspector Vincent of the younger generation, a cop who wears leather jackets and jeans. Rigault also holds a trump card, a young prostitute addict nickamed "Arbalete", which is junkies slang for the needle. The race between Falco and Vincent rekindles the gang war... They both end up all alone, Vincent beside the corpses of his friends and Falco rejected by his superiors.