A rundown suburban villa is home to three individuals who live happily together. Fernand and Alexa are fugitives from ill-fated marriages; Louis is a young bisexual musician who couldn’t get on with his parents. The strange ménage attracts the attentions of a police inspector, but he is also drawn into this world of mutual tolerance and free love, becoming their friend when his own wife leaves him. The happy community looks as if it might be falling apart when Fernand falls in love with a young middleclass woman...