Tuesday April 20 2004. Grasse, paradise. Soon we'll be heading off to New York. It's the first time I've crossed the Atlantic. I am crossing the Atlantic with an angel.
A film essay, Holiday takes the form of a personal diary, a filmed voyage in tandem.