A seaside resort in southern Spain during the low season. A town made for tourism, filled with senior citizens. A disproportionate, multiform place. Exciting and awful at the same time. Pick-Up is a film about this unreal world. By privileging humor and irony, it experiments with non-linear cinematographic language and tries to reflect on this earthly paradise of a disturbing strangeness.