It's the story of a man and a woman. It's the story of the man's memories of the woman, who is now dead. These memories that no longer belong to him, that inevitably continue to fade with each passing night. It's the story of a doubt that continues to grow, despite one piece of solid proof: a photo in which the woman hazily appears. The man refuses to give into sleep and readies himself to reconstruct everything, based around this enigmatic image.