Early morning. A man is waking up in his bedroom. In the kitchen, two women eat breakfast. Thinking that the man is still asleep, they discuss their deep worries about the upcoming operation the man will undergo. They don’t know how to behave around the man and are annoyed by the doctors’ casual attitude toward him.