Lee, a young woman who is six months pregnant, learns that her child will be born prematurely. She has just moved into her musician husband's family home and feels uneasy. One morning, when her husband is away giving a concert abroad, Lee wakes up terrified. Her stomach is flat. Her baby has disappeared.