Luc and Valérie aren't content just to pedal together to a high performance level. They live together with their little Vicky. Because Valérie is blind, she pedals behind Luc. She easily uses up her energy during their training in order to break new records, but knows how to conserve her strength so as to look after their home. Luc spends his time canvassing to generate media interest in their tandem. As for Vicky, he quite simply forgets. This blindness is what Valérie will patiently but firmly fight against, because she has more important priorities than an article full of praise for blind people pedaling in tandem.