Janvier, an embittered teacher, is fed up with his colorless, monotonous life. One day he breaks away and ends up becoming a circus clown. In his new world, he meets a beautiful acrobat nicknamed Lili and grows fonder and fonder of her every day of his life. The trouble is that the lady bestows her favors to two different lovers : wealthy married man Chardeuil and good-looking but listless young Antonio. He now considers his duty to make Lili recover her dignity...