Twenty-three-year-old Audrey is about to throw herself off a large bridge. Memories of her past come back to her: her mother in tears, her absent father, her depressions, her fears, and then the death of a little brother and the circumstances around it. Freed from her emotions, Audrey takes a step into the void.