Tom, John, Assatou and Dady, fleeing war, arrive in a transit camp in Guinea Conakry, accompanied by Mémé. Things start falling into place. Despite Mémé's authority, the group of teenagers get roped into hold ups and prostitution, easy prey to the tempation of easy money for a pair of jeans or a scooter.