Maurice is a referee for a decisive soccer match between two French football teams. He offers a penalty to one of the teams, allowing them to win the match, but this causes a furore amongst the supporters of the opposing team. In the ensuing riot, Maurice manages to escape from the stadium, but is pursued by a hardened group of supporters who want revenge. Maurice and his girlfriend, Martine, are pursued through a television study, across town to his girlfriend’s flat, and ultimately to an industrial complex. When one of the supporters accidentally kills another, the stakes are raised. The supporters are determined to kill the referee...