Amelie is a dancer who wants her contract to be renewed. Influenced by Vanessa, her dancing partner, Amelie decides to use her body to succeed. When she changes her mind, it is too late. Abetted by the diabolical Vanessa, Loïc, the director, rapes Amelie. She commits suicide.