In spring 1982, Carlo Alberto Dalla Chiesa, General of the Carabinieri, has just achieved total victory against terrorism. He is the most popular man in Italy and could settle for a well-earned retirement. He doesn't, however, because in Palermo, rival Mafia families are killing each other and openly scorn the Italian state by murdering a series of government representatives, magistrates, police officers. Dalla Chiesa takes up the challenge and accepts to become the police chief of Palermo. His tactic is surprising: the weapon of denunciation, so effective against terrorism, stalls in Sicily, confronted by the law of silence. He must therefore tear down the veil of fear that masks every face. Dalla Chiesa will fight in daylight, face uncovered, taking every kind of risk. The population begins to have hope. He will succeed, up until...