During our lives, we all feel these fleeting moments of happiness born of simple things like the sunshine or the wind that we know won't last, but that we can't help wanting to continue, even if just for a little while... This is what Lucie will attempt to do: to keep hold of the instant, and the sunshine, with him. But she forgets that... wanting to make happiness last kills it a just a little.