In the black and white world of the kind captured by Edouard Boubat in his photographs, a little girl dressed in red, accompanied by her dog, walks through Montmartre streets. Anyone sad or too serious who crosses her path catches rosy cheeks. The child leads these people to Sacré-Cœur, where the world shifts from black and white to color.