The curtain goes down on the final act. Spectators, actors and stage crew leave the opera to disappear in the city's shadows. The great theater is deserted. A shadow slips between the columns, slides over the marble. It stands still, spreading out its long arms and odulates to the rhythm of spellbinding music. The Phantom of the Opera is melancholy, he dances to escape his solitude. Day breaks...