Since the Brothers Grimm, a lot of water has flowed under the bridge. And especially under the Brooklyn Bridge! The trees have turned into skyscrapers, the nice dwarves of the forest have become a small street gang and Snow White has nothing white left but the sweet and sparkling powder she swallows in sachets: the Star Stuff. Only the evil queen has remained herself, mean, vain, ready to do anything to preserve her supremacy ten blocks away.