It’s as though this silent battle can’t cease. It’s as though it must insidiously be propagated from generation to generation.
This is a chronicle of a daily combat where women are usually on the front lines. It tells the story of Sedina, Jasmina and Senada – three young women born in a Europe which thought it was freed from the warring demons of its past.