Once a week, 30 children and adults, and 20 teenagers get together in Paris’s 13th arrondissement to rehearse and sing together, conducted by Claire Marchand, the leader of their amateur choir. There are moments of joy, discouragement, shared pleasure and music. From the first auditions to the final concert, the film listens to and watches this community at work.