Wahab is a young Montrealer of Lebanese decent. Shortly after celebrating his birthday and while he is indulging in unabashed sex, his father dies. Suddenly, Wahab’s easy way of life comes to a brutal stop. A film without any concessions. The first feature film of a real author.