Three guys and a girl get together once a week, trawling through newspapers for crime stories, the gorier the better. The guys love twisted stories. So does Estelle - except today she's not really in the mood. Stéphane finds one. Estelle doesn't want to listen to it, but she'll have to hear it anyway. Will she be able to cope? Three guys and girl... and their last get together.