Thirteen-year-old Antoine is destined to become a boxer. He's on the brink of realizing his first dream: To win the title of French champion. His father, a former promising boxer, is an angry man. Ever since an accident left him an invalid, he has made life impossible for all those around him. When he tells his son that he couldn't give a damn about his upcoming final, Antoine takes off for Paris. But in this city which brings him close to victory, he abruptly loses the possibility of competing in the championship. Once back home, it's another fight, way more decisive, that he decides to wage.