In a Parisian cafe, a betrayed wife and pregnant mistress sit at different tables telling their best friend about their man, without ever suspecting that their friend is lying to them. Beside themselves with rage, the wife and the mistress imagine that their rival is the worst hussy that ever walked the face of the earth. However!!!